Pirkimų valdymas yra pažangus pelno didinimo metodas, keičiantis išlaidų politikos suvokimą įmonėje. Tai nauja verslo valdymo disciplina, leidžianti pirkimų padalinui tiesiogiai įtakoti įmonės pelno rezultatus.
Įprastai verslas išnaudoja visas galimybes gerinti pardavimų rezultatus ir mažinti išlaidas. Išsivysčiusiose rinkose išlaidų mažinimas traktuojamas kaip efektyvus būdas didinti pelną ir auginti įmonės vertę. Lietuvoje ši disciplina kol kas taikoma tik stambiausiose ir pažangiausiose įmonėse. Nauji iššūkiai ir pokyčiai skatina įmonių vadovus ieškoti naujų būdų pagerinti įmonių veiklos rezultatus. Vienas tokių būdų yra modernus pirkimų proceso valdymas, galintis įtakoti iki 90 % įmonės išlaidų.
Pirkimų valdymas apima visas išorinius įsigyjimus : žaliavas, gamybos priemones, profesines paslaugas, techniką, informacines technologijas, rinkodarą, personalo valdymą, infrastruktūros ir patalpų paslaugas.
UAB „Prosteka“ teikia kvalifikuotas ir kokybiškas pirkimų valdymo paslaugas : pirkimų auditą ir pirkimų vykdymą.
Pirkimų auditas apima :
- Įmonės visų išlaidų analizę;
- Pirkimų procedūrų ir procesų vertinimą;
- Tiekėjų kainų ir sąlygų vertinimą;
- Tiekėjų atrankos proceso vertinimą;
- Atsargų ir logistikos vertinimą;
- Kompetencijų vertinimą;
- Išvadų ir rekomendacijų teikimą.
Pirkimų vykdymas apima :
- Išorinių pirkimų vykdymą;
- Konkursų organizavimą;
- Esamų tiekėjų priežiūrą;
- Naujų tiekėjų paiešką ir atranką;
- Sandėlio likučių priežiūrą;
- Logistikos organizavimą;
- Ataskaitų teikimą.
Kodėl verta rinktis mus :
- Įmonėje dirba specialistai, turintys daugiau nei dešimties metų pirkimų organizavimo įvairiose įmonėse patirtį;
- Užtikrinamas visiškas duomenų konfidencialumas ;
- Garantuojamas veiklos skaidrumas ;
- Užsakius mūsų pirkimų vykdymo paslaugas, jums nereikės rūpintis jokiais pirkimų klausimais ir galėsite susikoncentruoti ties savo verslo vystymu, taip pat nereikės rūpintis pirkimų vadybininko samdymu, darbo organizavimu, darbo vietos suteikimu